Zich bij sodexo inschrijven

Ga naar de Sodexowebsite van uw gewest:

Vervolgens kunt u zich meteen online inschrijven of het inschrijvingsformulier downloaden en via e-mail versturen. Indien u dat wenst, kunt u ook met ons contact opnemen. Wij sturen u dan het formulier naar uw adres.

Online inschrijven gaat sneller. Zo krijgt u meteen een e-mail met uw gebruikersnummer. Dat is uw klantennummer bij Sodexo. U ontvangt ook meteen een login en een wachtwoord waarmee u toegang krijgt tot uw persoonlijke ruimte. Daar kunt u het detail van uw bestellingen en de prestaties van uw huishoudhulp raadplegen.

Er zijn twee soorten dienstencheques :

    • Papier : na uw bestelling ontvangt u de papieren cheques via de post.
    • Elektronisch: na uw bestelling ontvangt u een e-mail waarin staat dat uw rekening met X dienstencheques is gecrediteerd.

 

De dienstencheques hebben een vervaldatum die afhankelijk van het gewest varieert.

Onze onderneming aanvaardt beide types van dienstencheques maar moedigt de elektronische methode sterk aan. Die biedt talloze voordelen:

    • U beschikt sneller over de elektronische dienstencheques.
    • U hebt een gedetailleerd overzicht van uw bestellingen, prestaties, saldo,…
    • U hebt toegang tot uw account via de website of de applicatie « Titres-Services by Sodexo»
    • Er bestaat geen risico dat de dienstencheques verloren raken of gestolen worden.
    • U hoeft elke afzonderlijke cheque niet te dateren of te ondertekenen.

 

Sinds maart 2016 mogen ondernemingen van het Brusselse Gewest trouwens papieren dienstencheques weigeren.